Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av webbplatsen. Läs mer om cookies på roswi.se

Hoppa till innehållet

Retur och reklamation

Jag vill göra en reklamation av en produkt. Hur gör jag och vilka garantier gäller för produkten?
Vi beklagar att du upplever problem med en av våra produkter och vi ska naturligtvis göra allt vi kan för att hjälpa dig till rätta. För att hjälpa dig på bästa sätt behöver vi ha information om vilken produkt reklamationen avser, en beskrivning av felet och din kontaktinformation.

Generellt täcker produktgarantin material- och produktionsfel. Hur lång garantitiden är varierar mellan olika produkter.

Bra att känna till är att ett flertal av våra produkter går att reparera och vi har de vanligaste reservdelarna i lager.

Jag vill göra en retur av en vara eller sändning. Hur gör jag?
Om du inte har fått den vara du beställt beklagar vi detta. Kontakta oss så hjälper vi dig till rätta.

För att kunna hjälpa dig på bästa sätt behöver vi ha information om vilket ordernummer den önskade returen avser, vad som har gått fel samt din kontaktinformation.

Jag har skickat tillbaka en vara och vill veta status, hur gör jag?
Om du har skickat tillbaka en vara och vill veta status för denna retur eller reklamation kan du maila eller ringa till oss så hjälper vi dig.

Produkten har lagts i kundvagnen