Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av webbplatsen. Läs mer om cookies på roswi.se

Hoppa till innehållet

Vi söker en Key Account Manager

2019-08-22

Har du erfarenhet av försäljning och goda kundrelationer? Är du förtroendeingivande, driven, strukturerad och trivs med att lösa kundernas problem? Roswi söker en Key Account Manager för att stärka upp det framgångsrika teamet!

Har du erfarenhet av försäljning och goda kundrelationer? Är du förtroendeingivande, driven, strukturerad och trivs med att lösa kundernas problem? Roswi söker en Key Account Manager för att stärka upp det framgångsrika teamet

Arbetsuppgifter

Som KAM är du försäljningsansvarig för Roswis kökssortiment med starka varumärken som bla Victorinox, Tramontina, Chef´n, Betty Bossi och Lékué. Din uppgift är att stärka vår position hos kunden och erbjuda Roswis samlade portfölj för att uppnå överenskomna mål. Du tar fram och följer upp försäljningsbudget och målsättning för de tilldelade kunderna samt potentiella nya kunder. Du kommer löpande planera och genomföra kundbesök och kampanjer med syfte att marknadsföra och sälja de produkter Roswi för. Du förväntas medverka vid planeringen och genomförandet av återkommande mässor där Roswi väljer att delta (ställa ut eller besöka). Givetvis besöker du också utvalda mässor som är strategiskt viktiga för att hålla Roswi uppdaterad och ligga i framkant på marknaden. Som KAM kommer du också löpande säkerställa att kund- och kontaktregistret underhålls i affärssystemet.

Kvalifikationer

Vi söker dig som är driven, analytisk, långsiktig och som har ett väl utvecklat affärsmannaskap. Du har en ödmjuk läggning men är också modig och har en naturlig pondus. Du har en förmåga att skapa, utveckla och bibehålla kundrelationer och gillar ett självständigt arbete såväl som ett nära samarbete med dina kollegor. Du arbetar idag som Key Account Manager inom DVH eller fackhandeln alternativt som etablerad säljare inom DVH eller fackhandel och vill ha en ny utmaning.

Du välkomnas till en öppen och familjär kultur. För oss är det viktigt att trivas på jobbet och vi hjälps alla åt och hugger i där det behövs. Du blir en viktig person i företaget och får möjligheten att självständigt driva dina egna projekt. För dig som gillar att hitta egna utvecklingsområden kommer att trivas hos oss. Vi erbjuder en roll med varierande uppgifter och spännande produkter i ett företag under utveckling. Du är också väl bekant med Officepaketet och är inte rädd för att arbeta digitalt.

Ansökan

I denna rekrytering samarbetar vi med Adecco och frågor besvaras av rekryteringskonsult Sheyda Ali via sheyda.ali@adecco.se eller 076 941 27 17. Intresserad? Ansök här!

Ansökningar behandlas löpande och vi ber dig därför att skicka in din ansökan så snart som möjligt.

Produkten har lagts i kundvagnen